Viajes Meca - The success of your trip is our commitment, our experience, your guarantee

Viajes Meca, a Mexican receptive agency founded in 1982 is renowned for providing customized and quality tourist services.  With more than thirty years of experience in Mexico and always keeping ahead of your customers demand and expectations, our purpose is to turn each trip into a celebration, every customer into a fond lover of Mexico and each event into a success.

We provide different tours in guaranteed departure in the most spectacular and interesting Mexican regions. We can also manage your private groups or build for you any customized programs on the theme of nature, gastronomy, on the footsteps of Frida Kahlo or a stay with the Maramuris indians.
Due to the seriousness of its relations with its suppliers, its strong capital base, its highly qualified staff, Viajes Meca offers the best services and care for all the details needed to exceed the expectations of your customers, offering them an unforgettable journey.

Viajes Meca has a team of 150 highly qualified people in each sector of tourism. To better serve you and guarantee you an exceptional service in the ground operations, we have offices in Mexico City, Cancun, Playa del Carmen, San Cristobal de las Casas, Oaxaca, Merida and Chiapas. We also have      correspondents in Acapulco, Guadalajara, Puerto Vallarta, Los Cabos, Huatalco, Veracruz, Belize and  Guatemala.

In addition to offering services as a wholesaler in tourism, the Meca Group also owns its own business of transportation (buses and minivans) that we have in exclusive use. An advanced computer system allows us to have permanent control over the quality of our services.

Francais:

«LE SUCCÈS DE VOTRE VOYAGE EST NOTRE OBJECTIF; NOTRE EXPÉRIENCE, VOTRE GARANTIE»

Viajes Meca est une agence  réceptive mexicaine  fondée en 1982  qui se distingue pour ses  services touristiques personnalisés et de grande qualité. Avec plus de trente ans d’expérience au Mexique et toujours à l’avant-garde des exigences et des attentes de ses clients, nous nous proposons  de faire de chaque voyage une fête, de chaque client, un amoureux du Mexique et de chaque opération un succès.
Nous offrons une série de tours en départs garantis sur différents thèmes propre au Mexicque comme le charme des villes coloniales et les vestiges des cultures mayas, azthèques, olmèques. Viajes Meca peut aussi gérer vos groupes privés ou bien vous construire des programmes sur mesure ayant entre autre pour thème la nature, la gastronomie, sur les traces de Frida Khalo ou un séjour chez les indiens Maramuris

Grâce au sérieux de ses relations avec ses prestataires, à sa solide assise financière, à son personnel hautement qualifié et passionné pour le Mexique, Viajes Meca vous offre les meilleurs  services et soins pour tous les détails permettant de dépasser les attentes de vos clients, en leur proposant un voyage inoubliable.
Pour tenir ses engagements, Viajes Meca dispose d’une équipe de 150 personnes hautement qualifiées dans chacun des secteurs du tourisme. Pour mieux vous servir et vous garantir une prestation terrestre exceptionnelle, nous avons des bureaux à Mexico City, Cancun, Playa del Carmen, San Cristobal de las casas, Oaxaca, Merida et au Chiapas.  Nous avons aussi des correspondants à Acapulco, Guadalajara, Puerto vallarta, Los Cabos, Huatulco, Veracruz, au Guatemala et au Belize

En plus d’offrir des services de grossiste en voyage, le Groupe Meca possède également sa propre entreprise de transport (bus et fourgonnettes)  dont il a un usage exclusif. Un système informatique avancé nous permet d’avoir un contrôle permanent sur la qualité de nos services.