Announcement - Restructuring / Objet: Avis de restructuration

To: ACTA Members/À : Membres de l'ACTA

From: Wendy Paradis, President/ De :  Wendy Paradis, présidente

Subject: Announcement - Restructuring/ Objet: Avis de restructuration

ppSince my arrival as President last May and with the support of the ACTA Board of Directors, I took the time to review the current organizational structure and evaluate whether it puts ACTA in the best position to tackle the opportunities and challenges that face today's Travel Agencies. As a result of that review, today we are announcing a new organizational structure of the Association of Canadian Travel Agencies
Read the full advisory

Depuis mon entrée en poste comme présidente au mois de mai dernier, j'ai pris le temps de me pencher sur la structure organisationnelle actuelle de l'ACTA et d'évaluer si elle positionne adéquatement notre association pour saisir les opportunités et relever les défis d'aujourd'hui qui nous attendent. Avec le soutien du conseil d'administration, cette évaluation a donné lieu à un remaniement de la structure organisationnelle de l'Association canadienne des agences de voyages que je vous présente fièrement aujourd'hui. Lire l'avis complet