Manulife and ACTA extend their Corporate Partnership through 2019 Manulife is the retail travel insurance supplier of choice for ACTA

The Association of Canadian Travel Agencies (ACTA) and Manulife are proud to announce the renewal of their Corporate Partnership through to 2019. This Platinum Level Corporate Partnership will ensure that more Canadians receive the information they need to get the travel insurance they require for their travel plans. Under the partnership, ACTA and Manulife will work closely on industry outreach initiatives and advocate on behalf of travel agencies for issues related to travel health insurance. Read the full advisory

L'Association Canadienne des agences de voyages (ACTA) et la Financière Manuvie sont fiers d'annoncer le renouvellement de leur partenariat d'affaires jusqu'en 2019.

Ce partenariat de catégorie Platine permettra d'assurer que plus de Canadiens reçoivent l'information requise pour souscrire à l'assurance dont ils ont besoin pour leurs plans de voyage. Dans le cadre de cette entente de partenariat, l'ACTA et Manuvie travailleront en étroite collaboration sur des initiatives de relation externe au sein de l'industrie et défendront, au nom des agences de voyages, des questions reliées à l'assurance maladie de voyage. Lire l'avis complet

Manulife
Platinum Corporate Partner